Archive for јуни, 2013

Исхраната со високо учество на влакна е поврзано со намалување на концентрацијата на ЛДЛ холестеролот во крвта и со подобрување на состојбата на кардиваскуларниот систем.
Американски научници од Универзитетот Алабама тврдат дека секои 1.000 внесени калории треба да содржат 14 грама влакна…

Најмалку 10 грама би требало да се однесуваат на влакна што се топат кои брзо доведуваат до чувство на ситост и преку своето влијание на апсорпција на ЛДЛ холестеролот предизвикуваат намалување на концентрацијата на овој т.н. лош холестерол во крвта.

 

Добри извори на влакна се овошјето, производите од интегрално зрно и мешункаст зеленчук.
Бројни претходни истражувања веќе покажаа дека влакната од исхраната се важни за одржување на функциите на системот за варење на храната.

Извор: Превентус

Луѓето кои редовно консумират агруми како портокал и грејпфрут, ризикот од мозочен удар е помал, покажуваат резултатите од истражувањето, цитирани од Франс прес…

Тоа е базирано од 14-годишна анкета, извршена од страна на медицински сестри меѓу 69.622 пациенти во САД. Пациентките дале детални информации за ниваната потрошувачка на овошје и зеленчук. Целта била да се испита ефектот од флавоноидите, кои ги има во овошјето, зеленчукот, црното чоколадо и црвеното вино, врз здравјето.

Се покажало дека пациентите кои јадат повеќе портокали и грејпфрут и испиле поголеми количини сок од ваков вид плодови, се со 19 отсто помал ризик да добијат мозочен удар.

“Истражувањето покажа дека поголемата потрошувачка на овошје и зеленчук и усвојувањето на поголемо количество витамин Ц се поврзани со намалување на ризикот од мозочен удар“, соопштија научници од медицинскиот факултет на универзитетот Источна Англија во Норвич.

“Познато е дека Флавоноидите обезбедуваат некаква форма на заштита преку различни механизми, како подобрување на функциите на крвните садови и имаат против-воспалителен ефект”

Извор: Превентус